Då var den här veckan slut då, både arbetsmässigt och träningsmässigt och det känns faktiskt att det ska bli grymt skönt med ett par dagars vila! Den här veckans femte och sista träningspass blev ett, precis som vanligt numera, riktigt trevligt pass. Jag fokuserade helt på att få bra kontakt med musklerna och körde 12:or rakt igenom och jäklar vilken pump jag hade efter en timmes tränande 🙂

Bröst
Hantelspress på snedbänk (max: 12 rep @ 37,5kg)
Incline press (max: 12 rep @ 70kg)
Uppifrån i cable cross (max: 12 rep @ 15kg)
Pullover – hantel (max: 12 rep @ 35kg)

Rygg
Latsdrag med rak stång (max: 12 rep @ 75kg)
Sittande rodd (max: 12 rep @ 70kg)
Drag uppifrån med Oxhornet (max: 12 rep @ 60kg)
Stående rodd i smith (max: 12 rep @ 60kg)

Som jag skrev, så märks det att kroppen behöver lite vila nu, men trots det så gick det bra. Eftersom jag nu räknar med att träna ordentligt hårt igen, så har jag också börjat fylla på med lite extra kosttillskott och det märks faktiskt en rätt stor skillnad, sen om det är psykiskt till viss del har ju ingen som helst betydelse, bara det funkar 🙂

Hoppas att er träningsvecka har varit minst lika bra som min! Kämpa på så ses vi på stranden i sommar 😉

Ha det bäst där ute!

Direktlänk

Inga kommentarer hittills

Posta din kommentar nu