Mer armträning åt folket!

Av någon anledning så är det alltid lite segare att träna på fredagar och kör man dessutom efter jobbet, så är det ännu segare, men skam den som ger sig! Jag krigade på rätt duktigt ändå och när jag gick därifrån så hade jag faktiskt fått till ett riktigt bra pass, så nu kan jag njuta av helgen, med gott samvete 🙂

Dagens pass blev lite kortare än normalt, eller rättare sagt, det tog lite kortare tid, för jag höll ett så pass bra tempo, så jag hann med tillräckligt mycket i alla fall. Så pass mycket att det är lite småjobbigt att skriva det här nu…

Biceps
Stående hantelcurl (max: 10 rep @ 22,5kg)
Koncentrationscurl med z-stång (max: 10 rep @ 31kg)
Hammercurl med stång (max: 12 rep @ 34kg)

Biceps/underarmar
Omvänd bicepscurl med rak stång (max: 10 rep @ 30kg)

Tricpes
Pushdown med smalt grepp (max: 12 rep @ 80kg)
Frenchpress i maskin (max: 12 rep @ 80kg)
Dips i maskin (max: 12 rep @ 100kg)

Som sagt, det kändes att det var helg och att jag dessutom körde dubbla träningspass  i går, men jag är mer än nöjd… Allt eller inget… Nu kör vi!

Ha det bäst där ute!

Direktlänk

Inga kommentarer hittills

Posta din kommentar nu